Je winkelwagen is momenteel leeg
VERZENDING
Vandaag besteld voor 22:00 = (Vaak) Dezelfde dag nog verzonden. Binnen 2 werkdagen wordt de bestelling met zekerheid verzonden. Wij streven ernaar om het pakket de dag na het plaatsen van de bestelling bij uw af te laten leveren.
Heeft uw de bestelling na 2 werkdagen nog niet binnen? En is het geen pre-order? Geen paniek, neem dan even contact op met onze klantenservice via de e-mail: [email protected] dan kijken wij meteen even met uw mee. Wij beantwoordden uw e-mail binnen 24 uur uiterlijk (op werkdagen).
Let op: Wij kunnen tot uiterlijk 14 dagen na de ontvangst datum een onderzoek opstarten met DHL. Neemt uw later contact op over het niet ontvangen pakket dan kunnen wij helaas geen oplossing meer aanbieden.
Onze pakketten worden afgeleverd door DHL.
Wat is een pre-order?
Op onze website staat in sommige titels van een artikel aangegeven pre-order (datum erachter) Dit houdt in dat deze items wel al vooraf besteld kunnen worden maar wij de voorraad hiervan nog niet ontvangen hebben van de leverancier. Het pre-order item zal dan uiterlijk 2 werkdagen na de aangegeven datum verzonden worden.
Let op: Als u naast de pre-order ook andere items besteld hebt dan zal je de gehele bestelling na de pre -order datum pas ontvangen. Per bestelling zal er 1 pakket worden ingepakt en wordt deze in zijn geheel verzonden.
Verzendkosten
Onze verzendkosten bedragen €6,95 ten alle tijden. Mocht uw de bestelling volledig retourneren dan zullen deze kosten ook worden gecrediteerd.
RETOURNEREN
Bent uw toch niet helemaal tevreden met uw bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Lees hieronder hoe u uw bestelling kunt retourneren.
Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren.
De artikelen die jij wilt retourneren zijn ongedragen, ongewassen en onbeschadigd. Alle tags zijn nog bevestigd en het artikel zit nog in het juiste zakje met daarop de juiste barcode. (Let hier goed op! De retour verwerking kan mis gaan als de barcodes niet overeen komen met het item.)
Retourtermijn.
Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Daarna vervalt het recht op een terugbetaling van uw bestelling.
Retour & Garantie voorwaarden.
Helaas is het niet mogelijk om accessoires, panty’s en bikini’s te retourneren vanwege hygiene. Wilt uw toch een van deze items retourneren? Neem dan even contact op met onze klantenservice via de e-mail: [email protected] wij zullen binnen uiterlijk 24 uur antwoordden (op werkdagen).
Wij geven geen garantie op enigsoort van bedrukkingen en/of bepakkingen. Denk hierbij aan strasstenen, stuks, bolletjes, franjes of plakletters. Ook geven wij geen garantie op sieraden, riemen en hoeden.
Let op: Worden deze items toch geretourneerd dan zal de betaling van deze items niet worden vergoed. Op eigen kosten kun je er dan nog eenmalig voor kiezen om deze items teruggestuurd te krijgen.
Retourkosten.
Onze retourkosten bedragen €5,95. Deze zijn voor eigen rekening.
Wanneer en hoe krijgt u uw geld terug?
Houdt via de track & trace in de gaten wanneer het pakket bij ons afgeleverd is. Vanaf dat moment staan er 14 dagen voor het verwerken van jouw retour. Deze zal eerst worden behandeld door ons distributiecentrum en daarna zichtbaar zijn in ons retourportaal om door ons te worden gecrediteerd en afgehandeld.
Heeft uw de beta[ling afgerond via Ideal (of een andere methode waarbij het bedrag meteen van de rekening wordt afgeschreven) dan zal de betaling ten alle tijden op die zelfde rekening worden teruggestort.
Heeft uw de betaling voldaan via Riverty achtraf betalen? Dan zullen wij de factuur aanpassen en zal deze wijziging binnen 24 uur voor uw zichtbaar zijn. Heeft Riverty de retour afgekeurd? Geen paniek. Dit houdt in dat wij de retour nog niet hebben afgehandeld. Neem in dit geval of telefonisch contact met hen op om te vragen voor extra uitstel of voldoe de Riverty betaling en wacht af tot de retour verwerkt is, Riverty zal het bedrag dan na enkele werkdagen terugstorten op uw rekeningnummer.
Ruilen.
Ruilen is niet mogelijk. Is het item niet naar wens dan kan deze retour gestuurd worden en kan via de webshop een nieuwe bestelling geplaatst worden. Als uw de gehele bestelling retour stuurt dan zullen de verzendkosten (€6,95) van de bestelling ook worden vergoed.
Klachten.
U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur na ontvangst gecheckt te hebben en per mail aan ons te melden.Mocht u in een later tijdsstip een melding doen, dan is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Onder de wettelijke bepalingen geld tevens dan dat uw als klant een herroepingsrecht heeft volgens de wettelijke norm van 14 dagen tot na ontvangst. Houdt er rekening mee dat de retourkosten dan wel voor de klant zelf zijn.
Retouradres.
Joanne's Store
Hoogendijk 2C
2952 AE Alblasserdam, Nederland
Retourlabel downloaden. VERPLICHT VIA DEZE LINK (Of via de link in de track & trace mail)
Joanne's Store bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:
Een retourlabel aanmaken via onze webshop is een service die wij aanbieden. Het is verplicht om een label aan te schaffen via onze webshop. Zo kunnen wij ten alle tijden de zending volgen en in enkele situatie actie ondernemen.
Stuurt uw het toch terug via een andere manier? Dan is de kans groot dat het pakket niet goed terecht komt en kunnen wij in dat geval dus geen onderzoek opstarten en een vergoeding in orde maken.
Retourformulier/ Pakbon.
Helaas zit er wegens een milieu bewuste keuze geen fysieke pakbon en geen fysiek retourformulier meer in de bestelling. Gaat uw een gedeelte retourneren dan kunt uw een handgeschreven blaadje in de retour doen met daarop uw gegevens en de artikel(en) die uw retourneert aangegeven. Of de pakbon uitprinten via de mail.
Meer vragen?
Neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen vanaf 09:00 s’ochtends tot 17:00 in einde middag.
E-mail: [email protected]
Telefoon: 010 22 37 300
Instagram: @joannesstore
Facebook: @joannesstore