Voor 22:30 besteld, morgen in huis
€ 5,50 verzendkosten

Verzenden, garantie & retourneren

Levering:

Een bestelling wordt binnen ongeveer 24 uur verzonden. Hierbij geldt voor 22:30 besteld de volgende werkdag in huis. Op zaterdag wordt er niet verzonden, dit valt dan ook buiten de 24 uur. Als u op zondag  voor 16.00 uur besteld heeft u het maandag in huis. Heeft u uw bestelling niet binnen 2 werkdagen binnen neem dan even contact met ons op zodat wij na kunnen gaan waarom dit is.

 

Pre-order bestellingen worden verstuurd op de aangegeven datum. Heeft u meerdere artikelen besteld, dan wordt dit tegelijk met uw pre-order item verzonden. Bestellingen die vanaf zaterdags 16.30 t/m maandags 11.30 zijn gemaakt kunnen wij aangezien we gesloten zijn niet meer aanpassen of annuleren. (Wij pakken namelijk niet zelf in en het bedrijf wat onze bestellingen verstuurd ontvangt geen mails van klanten).

 

De bestellingen worden geleverd met DHL. Is uw bestelling vertraagd dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen een onderzoek opstarten en er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te leveren.  Hier staan maximaal 8 werkdagen voor. Wij vinden dat dit uiteindelijk nooit ten koste van de klant mag gaan. Dit houdt in dat u het bedrag terugkrijgt of dat uw Afterpay factuur wordt aangepast indien er geen uitsluitsel kan worden gegeven over het pakket.

 

Verzendkosten:

Onze verzendkosten bedragen €5,50.

 

Retourneren:

Bent u toch niet helemaal tevreden met de bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.

Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen. Het artikel moet binnen 14 dagen na verzenden bij ons in de winkel in goede orde zijn ontvangen. Hierna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling. Houdt er rekening mee dat het factuur van Afterpay gewoon voldaan moet worden bij het te laat terugsturen van een bestelling.
  • De artikelen dienen ongedragenongewassen en onbeschadigd te zijn. Ook dienen alle kaartjes nog bevestigd te zijn aan het item.
  •  
  • Sierraden, panty's, tassen, bikini's en overige artikelen uit de accessoires rubriek mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne. Stuur je toch een bestelling terug? Dan zal je de bestelling weer terugontvangen en worden de verzendkosten in rekening gebracht!
  • De retourkosten zijn voor de klant zelf tenzij anders is afgesproken met een van onze medewerkers. Wanneer een volledige bestelling retour gestuurd word, vervallen de verzendkosten die gemaakt zijn bij het plaatsen van de bestelling, €5,50. U dient ten alle tijden het bewijs van terugsturen te bewaren (track en trace bon)Mocht U pakket niet op onze locatie aankomen is dat helaas niet onze verantwoording.

 

Afgeprijsde artikelen of items uit onze sale rubriek kunnen geretourneerd worden. 

Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 8 werkdagen (ex verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is.

Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kun je het inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor om het (op eigen kosten) te versturen naar onderstaand adres. LET OP: Dit hoeft niet persé via DHL! Voeg de pakbon of zelf een papiertje met je gegevens bij de retourzending, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen. Let op verwijder het label of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.

 

Retouradres:

Joanne's Store 

Samuel esmeijerplein 4

3067HP Rotterdam 

 

Pakketjes die naar een service punt worden verzonden kunnen hier niet worden opgehaald door ons

retourneren kan alleen naar het retouradres

 

Pakketjes mogen ook retour gebracht worden in de winkel. 

 

Garantie

  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden.
  • Bij alle schoenen E.D. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.
  • Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden)
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie.Pullen ontstaat dmv wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  •  

Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect. 

Klachten

  • U dient een fabrieksfout of enig soort van mankement binnen 24 uur aan ons per mail te melden. Mocht u in een later tijdsstip dit melden is er helaas geen rede tot enig soort van vergoeding.
  • Alleen in overleg worden verzendkosten vergoed door middel van een retourlabel of ophaal verzoek als er op eigen initiatief iets geretourneerd wordt zonder overleg met Joannes Store worden verzendkosten niet vergoed.
  • Onder de wettelijke bepalingen geld tevens dan de klant een herroepingsrecht volgens de wettelijke norm heeft van 14 dagen.

 

Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen!

010-2237300

[email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »