Een bestelling wordt binnen ongeveer 24 uur verzonden. Hierbij geldt voor 22:30 besteld de volgende werkdag in huis. Op zaterdag wordt er niet verzonden, dit valt dan ook buiten de 24 uur. Als u op zondag voor 16.00 uur besteld heeft u het maandag in huis. Heeft u uw bestelling niet binnen 2 werkdagen binnen neem dan even contact met ons op zodat wij na kunnen gaan waarom dit is.
Pre-order bestellingen worden verstuurd op de aangegeven datum. Heeft u meerdere artikelen besteld, dan wordt dit tegelijk met uw pre-order item verzonden. Bestellingen die vanaf zaterdags 16.30 t/m maandags 11.30 zijn gemaakt kunnen wij aangezien we gesloten zijn niet meer aanpassen of annuleren. (Wij pakken namelijk niet zelf in en het bedrijf wat onze bestellingen verstuurd ontvangt geen mails van klanten).
De bestellingen worden geleverd met DHL. Is uw bestelling vertraagd dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen een onderzoek opstarten en er alles aan doen om de bestelling z.s.m. bij u af te leveren. Hier staan maximaal 8 werkdagen voor. Wij vinden dat dit uiteindelijk nooit ten koste van de klant mag gaan. Dit houdt in dat u het bedrag terugkrijgt of dat uw Afterpay factuur wordt aangepast indien er geen uitsluitsel kan worden gegeven over het pakket.
Verzendkosten:
Onze verzendkosten bedragen €5,50.
Bent u toch niet helemaal tevreden met de bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren!
Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.
Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:
Afgeprijsde artikelen of items uit onze sale rubriek kunnen geretourneerd worden.
Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 8 werkdagen (ex verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is.
Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kun je het inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor om het (op eigen kosten) te versturen naar onderstaand adres. LET OP: Dit hoeft niet persé via DHL! Voeg de pakbon of zelf een papiertje met je gegevens bij de retourzending, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen. Let op verwijder het label of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
Retouradres:
Joanne's Store
Samuel esmeijerplein 4
3067HP Rotterdam
Pakketjes die naar een service punt worden verzonden kunnen hier niet worden opgehaald door ons
retourneren kan alleen naar het retouradres.
Pakketjes mogen ook retour gebracht worden in de winkel.
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Heeft u een defect geconstateerd stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail met daarin uw ordernummer en foto's van het defect.
Als u nog vragen heeft kunt u altijd even contact met ons opnemen!
010-2237300
Beste klant,
Joanne's Store is bezig met het vernieuwen van haar webshop. Wij zullen er alles aan doen om zondag 11 augustus om 12:00 online te zijn.
Bedankt voor uw geduld!
- Joanne's Store